Veelgestelde vragen

Hier vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Indien jouw vraag er niet bij staat, neem dan contact met ons op via het contactformulier. Je kunt ook mailen naar [email protected] of bellen naar 085 208 6547.

Ik wil meer weten over de Nationale Sauna & Wellness cadeaukaart

Wat is de Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart precies?

»  De Nationale Sauna & Wellness cadeaukaart is dé cadeaukaart van Nederland. Door de hoogwaardige aangesloten acceptanten geef je echt een belevenis cadeau. De kaarthouder kan met de Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart één van de aangesloten sauna’s en wellness centra bezoeken.

Waar kan ik de Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart kopen?

»  Je kunt de Nationale Sauna & Wellness cadeaukaart bestellen via deze website. De Nationale Sauna & Wellness cadeaukaart is daarnaast ook landelijk verkrijgbaar bij meer dan 1000 verkooppunten. Kijk bij verkooppunten voor het dichtstbijzijnde verkooppunt bij je in de buurt.

In welke waarden is de Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart verkrijgbaar?

»  Je kunt ieder willekeurig bedrag kiezen vanaf minimaal € 5,00 tot maximaal € 150,00. Op de Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart is geen BTW van toepassing.

Welke producten kan ik met de Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart kopen?

»  Je kunt bij elk aangesloten acceptant terecht met je cadeaukaart. Je kunt met jouw Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart sauna of wellness bezoeken. Zie het overzicht op de website voor o.a. de openingstijden.

Hoe lang is de Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart geldig?

»  De Nationale Sauna & Wellness cadeaukaart heeft een geldigheid van 2 jaar na uitgifte. Dit geldt voor kaarten die zijn aangeschaft na 31-12-2021. Cadeaukaarten aangeschaft voor 31-12-2021 hebben een geldigheidsduur van 1 jaar. De geldigheid van jouw Nationale Sauna & Wellness cadeaukaart kun je bekijken m.b.v. de saldochecker.

Is het mogelijk om een Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart te verlengen?

»  Het is niet mogelijk om jouw Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart te verlengen.

> Ik heb een vraag over het geven van de Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart

Hoe kan ik een Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart geven?

»  De Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart geef je eenvoudig, door één van onze verkooppunten te bezoeken of door de cadeaukaart te bestellen op deze website. De Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart kun je opwaarderen in ieder willekeurig bedrag vanaf € 5,- tot maximaal € 150,-. Jij of de ontvanger ontvangt de Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart altijd in een mooie geschenkverpakking, waarbij ruimte is voor een persoonlijke boodschap.

Hoe kan ik de Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart betalen?

» Je betaalt je Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart met iDeal. Zo internet bankier je eenvoudig, betrouwbaar en snel via jouw eigen bank. Zakelijke bestellingen kunnen ook per factuur worden voldaan.

Wat is de levertijd van een Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart?

»  Je bestelling wordt geleverd nadat de betaling is voldaan. Wanneer je bestelling vóór 17.00 uur is besteld en betaald, dan wordt de cadeaukaart dezelfde dag nog via PostNL verstuurd!

Kan ik de Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart ook per e-mail ontvangen?

»  Nee, op dit moment hebben wij nog geen digitale versie van de cadeaukaart die je per e-mail kunt ontvangen. Zodra wij deze dienst gaan aanbieden, zullen wij dit duidelijk kenbaar maken.

Hoe wordt de Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart verzonden?

»  Jouw bestelde Nationale Sauna & Wellness cadeaukaart wordt via PostNL verstuurd.

Wat zijn de verzendkosten?

» Wanneer je een Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart bestelt, betaal je € 1,95 verzend- en administratiekosten, ongeacht het aantal bestelde cadeaukaarten.

Moet ik betalen voor de verpakking?

» Nee, de Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart wordt altijd gratis in een luxe cadeauverpakking aangeleverd. Alleen voor 'niet-standaard' verpakkingen (bijv. gericht op Verjaardag, Sinterklaas, Kerst, Valentijnsdag en Moederdag) kan een kleine toeslag gevraagd worden. Dit wordt dan duidelijk vermeld bij het bestellen.

Ik probeer een Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart te bestellen, maar er gaat iets niet goed. Wat nu?

»  Neem contact op met onze klantenservice via ons contactformulier of stuur een email naar [email protected]. Wij nemen uiterlijk binnen 3 werkdagen contact met je op!

Ik heb een Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart besteld en betaald, maar ik heb deze niet ontvangen. Wat nu?

»  Neem contact op met onze klantenservice via ons contactformulier of stuur een mail naar [email protected]. Wij nemen uiterlijk binnen 3 werkdagen contact met je op!

> Ik heb een vraag over het inwisselen van de Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart

Hoe kan ik het saldo van mijn Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart opvragen?

» Vul je kaartnummer in bij de saldochecker op de homepage van deze website om het saldo en de geldigheid van je Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart op te vragen. Het kaartnummer van je Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart vind je op de achterzijde van de cadeaukaart.

Hoe kan ik een Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart inwisselen?

»  Ga naar één van de aangesloten acceptanten bij jou in de buurt. Een aangesloten acceptant accepteert jouw Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart via de pinterminal of de webkassa. Afhankelijk van het totaalbedrag is de waarde van jouw Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart toereikend of niet toereikend. Een eventueel restantbedrag betaal je middels pin of cash eenvoudig bij. Je kunt met de Nationale Sauna & Wellness cadeaukaart betalen voor een bezoek aan een sauna of wellness.

Kan ik meerdere Nationale Sauna & Wellness cadeaukaarten tegelijk inwisselen?

»  Jazeker! Alle deelnemende acceptanten kunnen meerdere Nationale Sauna & Wellness cadeaukaarten tegelijkertijd accepteren.

 Moet ik de Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart in één keer besteden?

»  Nee, dat hoeft niet. Je kunt de Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart in meerdere delen besteden gedurende de geldigheidstermijn van 2 jaar (tenzij anders vermeld) na uitgifte.

Kan ik mijn Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart ook besteden bij één van de verkooppunten?

»  Nee, dit is niet mogelijk. Deze winkels verkopen alleen de Nationale Sauna & Wellness cadeaukaarten, zij accepteren deze cadeaukaart niet als betaalmiddel. Je kunt de Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart alleen besteden bij de aangesloten acceptanten die op deze site vermeld staan.

Kan ik mijn Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart voor contant geld inwisselen?

»  Nee, de Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart kan uitsluitend worden ingewisseld voor een bezoek aan een aangesloten sauna of wellness naar keuze.

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

»  Cadeaukaarten zijn vrijgesteld van BTW. De prijzen die vermeld staan zijn dus inclusief BTW.

Hoe snel worden bestelde producten geleverd?

» In de bevestigingsmail die je ontvangt na het bestellen van de cadeaukaart vind je de levertijd van jouw bestelling. Indien je de Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart op werkdagen vóór 17.00 uur bestelt en betaalt, wordt deze dezelfde dag nog verstuurd via PostNL.

Ik heb een vraag met betrekking tot mijn bestelling.

»  Stuur dan een e-mail naar [email protected].

 Wat zijn de betaalmogelijkheden?

» Je kunt middels iDeal betalen. Wanneer je een bestelling doet vanuit een bedrijf, kun je met een factuur betalen. Ook wanneer je via factuur bestelt, wordt de bestelling dezelfde dag nog verstuurd.

> Ik heb een probleem met het inwisselen de Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart

Wat moet ik doen als de Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart niet werkt bij het sauna of wellness bedrijf?

»  Er bestaat een kans dat de magneetstrip van jouw cadeaukaart is beschadigd of gedemagnetiseerd. Demagnetisering kan gebeuren als de kaart in contact komt met magnetische straling van magneetplaten in winkels, computers of mobiele telefoons. Wanneer je kaart beschadigd of gedemagnetiseerd is, kun je een afbeelding van de achterkant van de kaart naar ons mailen, samen met jouw adresgegevens. Wij lezen de kaart dan uit en sturen je een nieuw exemplaar. Mail ons op: [email protected].

Een sauna of wellness wilde mijn cadeaukaart niet innemen, terwijl hij wel staat vermeld als aangesloten acceptant. Hoe kan dit?

»  Het is mogelijk dat een enkel lid (van een winkelketen) besloten heeft om de Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart niet meer in te nemen, zonder dit aan ons door te geven. Mocht je een sauna of wellness tegenkomen waar dit het geval is dan horen wij dit graag, zodat wij contact op kunnen nemen met de acceptant om duidelijkheid te verschaffen. Laat ons dit dan weten via het contactformulier.

Mijn Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart is ernstig beschadigd. Wat moet ik doen?

» Wanneer je kaart beschadigd of is, kun je eenafbeelding van de achterkant van de kaart naar ons mailen, samen met jouw adresgegevens. Wij lezen de kaart dan uit en sturen je een nieuw exemplaar. Mail ons op: [email protected].

> Zakelijke bestellingen

Hoe bestel ik Nationale Sauna & Wellness cadeaukaarten voor mijn bedrijf?

»  Voor meer informatie over de Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart als zakelijk cadeau of zakelijke bestellingen kun je contact op nemen met de Nationale Sauna & Wellness cadeaukaart via [email protected] Of bel naar 085 208 7018. Indien de bestelling meer dan €300 bedraagt zal deze aangetekend worden verzonden à €8,60.

Wat zijn de mogelijkheden tot het personaliseren van de Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart als zakelijke klant?

»  Er zijn een tal van mogelijkheden voor het op eigen wijze invullen van De Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart. Kijk hiervoor onder het tabblad 'zakelijk' op deze site of neem voor maatwerk oplossingen contact op met De Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart via [email protected]. Of bel naar 085 208 7018.

> Overige vragen

Ik ben per ongeluk mijn Nationale Sauna & Wellness cadeaukaart kwijtgeraakt. Wat nu?

»  Het is je eigen verantwoordelijkheid om je Nationale Sauna & Wellness Cadeaukaart goed en veilig te bewaren, er kan geen aanspraak worden gemaakt op compensatie bij verlies van de pas.

Wanneer weet ik of ik de verdubbelaar heb gewonnen?

»  Op elke eerste Maandag van de maand wordt er een winnaar getrokken. De winnaar krijgt hierover bericht. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.

> Ik heb een klacht of opmerking over de cadeaukaart

Waar kan ik met mijn klacht of opmerking terecht?

»  Neem in dit geval contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen je klacht binnen 3 werkdagen in behandeling nemen en je hierover een terugkoppeling geven.

Is je vraag nog niet beantwoord? Neem contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen je vraag binnen 3 werkdagen in behandeling nemen.